torstai 13. lokakuuta 2011

räsymattohame

virkkasin lauantaina JUJU kirjasta saamasta ideasta räsymattoa muistuttavan hameen meidän Sigrid-tytölle, tuli kyllä aivan kivan näköinen, laitan kuvan siitä ja muista virkkaamistani mekoista ja hameista huomenna illalla, kun on aikaa enempi istua koneen ääressä:) on ollut niin kiirettä ettei ole ehtinyt oikeastaan koneella käydä ku nopean vilkaisun vaan. Tein päätöksen viikonloppuna että otan paikan vastaan ja jätän ala-asteella opettajan työn ja lähden yläasteelle musiikin ja uskonnon lehtoriksi, on aika suuri muutos työhön opettaa murrosikäisiä, kun on tehnyt aina työtä vaan ala-asteella:) katsotaan miten sitä pärjää vähän isompien kans, jotka usein on ulkoisesti isoja, mutta sisältä vielä aivan pieniä:)

6 kommenttia:

  1. ai että reipasta! munki tekis mieli virkkailla...tytöt meillä ovat siinä minua innokkaampia. joskus olisi mukava kun olisi semmoinen mukaanotettava kätevä käsityö, virkkaus olisi tosi hyvä. pittäpä tosiaan vaikka tuota hametta yrittää. :) laitahan sitten kuvaa hamosesta!
    ja onnea ja menestystä työpaikan vaihdolle! huimaa! virtuaalinen hatunnosto!

    VastaaPoista
  2. hanna kiitoksia :) virkkaus on sellaista jossa ei tarvi ajatella ku vaan antaa mennä:) ei muuta ku virkkaamaan:)

    VastaaPoista
  3. mä en ossaa virkata enkä muutenkaan käsitöitä:) ihailen muiden tekemiä ja oon kateudesta vihreä:)
    mielenkiintoinen työ sinulla,hatunnoston paikka!

    VastaaPoista
  4. Suvi, minä en osannut kolme vuotta sitten virkata enkä mitään käsitöitä tehdä, vieläkin koen olevani ns. oppilas näissä hommissa, mutta tykkään yrittää tehä aina kaikkea, ja mun virkkaus hommat on hyvin yksinkertaisia, en osaa vieläkään pitsiliinoja virkata, mutta ei onneks ole tarvettakaan sellaisille:D ei muuta ku tekemään vaan, siihen jää koukkuun;D

    VastaaPoista
  5. no,mä oon jääny koukkuun mutten virkkaamiseen:)oon ikäni vannonu,etten ala kortteja askartelemaan,vaan nyt oon ollu 3v koukussa kortteihin;)
    blogini osoite http://kuvatut.vuodatus.net/

    VastaaPoista
  6. suvi, kävin kurkistamassa sinun blogiasi, mutta jostain syystä en saanut kommenttiani sinne, ilmeisesti pitää rekisteröityä sinne, jotta voi kommentoida, ei anonyyminä onnistunut, sulla olikin aivan upeita kortteja ja ihania luontokuvia siellä. mahtava blogi, olen joskus aiemminkin käynyt siellä ihailemassa sattumalta, en tiedä mistä löysin, mutta tuttuja kuvia näky siellä:)

    VastaaPoista