perjantai 16. syyskuuta 2011

tämän tilkkupeiton tein viikko sitten. Värit on ainakin pirteät:)


surua

tänään mieheni lähti kohti etelää, menee huomenna pikkuveljensä hautajaisiin, suuri on ollut suru. Minä en jaksanut lähteä lasten kanssa, koska siellä on pienet tilat ja tosi ahdasta, meille parempi näin, vaikka olisi ihana olla mieheni tukena vaikeana päivänä. Tänään olin töissä, mukava oli päivä, kun tulin sieltä kotiin, tiesin jo mikä minua odottaa, no tietysti viikkosiivous. Ajattelin tällä kertaa tehdä sen oikein suuremmassa mittakaavassa.Yritys oli hyvä varsinki kun olen yksin lasten kans, sain puolet vintistä raivattua ja suuresti siivottua, kunnes iltapala jne. muu pakollinen touhu keskeytti homman ja päätin että toinen puoli hoidetaan loppuun huomenna.Huomenna on kyllä myös ompelupäivä, jos en tälle yölle vielä innostu, sillä pitäisi saada uudet verhot keittiöön ja ruokailutilaan, kankaat odottaa kassissa. Tällä kertaa syksyisesti oranssia kivet kangasta marimekolta. Huomenna yritän saada kuvia laitettua tänne koneelle lisää:) mukavaa perjantai-iltaa kaikille. Son sit viikonloppi igen:D

torstai 15. syyskuuta 2011


BLOGIMAAILMA AIVAN UUSI, MUTTA VIELÄ VIERAS TUTTAVUUS

Minä tässä koittanut illan etsiä miten saisin lisättyä luettelon blogeista joita seuraan ,mutta ei onnistu sitten niin millään. Kaikki tapahtuu minulla kokeile ja epäonnistu tekniikalla. Jos tätä sattuu lukemaan joku joka osaisi opastaa minua, olisin todella kiitollinen avusta. Se on ku tuo peukku on tuossa keskellä kämmentä niin ei aina kaikki suju, mutta eiköhän tämä vielä iloksi muutu;)


joain lisäystä

aloitin eilen työt, joten en ole ehtinyt käydä kirjoittelemassa mitään mut laitetaan taas yks kuva lisää joka on viime joululta. Tytöillä minun tekemäni mekot ja pojalla housut

lauantai 10. syyskuuta 2011



tämän kesän ompeluksia. Olen aika paljon ommellut. mutta en ole saanut kuvattua vaatteita vielä, mutta lisäilen niitä, kun saa kuvattua. Silläkin saralla paljon opittavaa, ei ole mun vahvuuksia tuo kuvaaminen:D





tässä on minun ensimmäiset ompelemani mekot puolentoista vuoden takaa


tässä on kuva kolmen vuoden takaa, tytöillä päässä minun kutomat pipot. Näistä lähti liikkeelle mun käsitöiden tekeminen, ensin opettelin kutomista ja virkkaamista, puoltoista vuotta sitten uskaltauduin kokeilemaan myös ompelemista.
<:footer>

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti