tiistai 15. marraskuuta 2011

remontin eka vaihe ohi

Ja nyt vedetään henkeä. Urakka oli suurempi mitä osasin kuvitella tällä kertaa. Aiemmin on sujunut paljon iisimmin, mutta nyt kun irrotettiin vintin rappusetkin pois ja pikkuset eli 5 nuorinta nukkui alhaalla olohuoneessa, tuntui jo viikon jälkeen sille että nyt riittää siskonpeti elämä. Talo oli koko ajan aivan sekaisin, mutta nyt kun on rappuaukko maalattu ja vintin aula silmä lepää ja nauttii työn tuloksista. Helpotti jopa niin paljon, että minäkin kerkesin piipahtamaan minun ompelutuvassani eilen hetkisen ja sain tehtyä yhdet farkut. Niistä tuli aivan  kivat. Tein farkut pojalleni minun vanhoista äitiysfarkuista ja hyödynsin tietysti taskut. Oli niin onnellinen poika kun sai uudet farkut jalkaansa. Ja nyt sain jopa mieheni avustuksella kameran säädöt kuntoon, joten voi taas hyvillä mielin kuvata kunhan saan vaan taas tuotettua jotain mitä voisi kuvata.
 tässä kuvassa tekemäni housut takaapäin ja tietysti oikea poseeraus ilme;D
 tässä farkut omistajallaan edestäpäin
tässä kuvassa on joskus aiemmin tekemäni hame metsolan hippikankaasta




Työssä käyminen uudella uralla on sujunut hyvin. Työ on ollut helpompaa kuin kuvittelin. Tietysti aina ei voi olla mukavaa, mutta luulen että se on joka paikassa niin. Lepposaa loppuviikkoa kaikille. On ollut ilo huomata että lukijoita on tullut lisää, olisi kiva tietää, ketä täällä käy lukemassa ja katselemassa, joten laittaisitko itsestäsi jonkinlaisen jäljen.

5 kommenttia:

  1. minä luen blogiasi:)oma blogini on www.kuvatut.vuodatus.net
    ihana,ku osaat hyödyntää vanhoja vaatteita uusiin:)

    VastaaPoista
  2. suvi, olen käynyt usein myös lukemassa sinun blogiasi mikä on aivan upea, mutta haluaisin myös kommentoida, mut en vaan ole onnistunut siinä, ilmeisesti minun on rekistöröidyttävä sinne.

    VastaaPoista
  3. Sielläpä on touhua riittänyt.
    Tuntuu vain että eiköhän äidin paikka olisi koti. Eiköhän siinä olisi työtä tarpeeksi..istu alas ja pidä lapsiasi sylissä kun pieniä vielä ovat

    VastaaPoista
  4. joskus on lapsille parempi että äiti on töissä:) sitä jaksaa paremmin olla lasten kanssa kun pääsee vähän töihin, ainakin minun kohdalla niin. Vuosia olen kotona ollut, joten vaihtelu virkistää;D Minä pidänkin lapsiani paljon sylissä, saavat viettää aikaa virkeän äidin kanssa eikä väsyneen ja kiukkuisen:)

    VastaaPoista
  5. Olen poistanut anonyymin kommentin epäasiallisuuden vuoksi. Hän ei tunne perhettämme, joten ei voi alkaa arvostelemaan, kun ei tiedä asioita. Tärkeintä on että meidän perhe on onnellinen ja lapset ovat onnellisia, voivat hyvin, koska maailmassa on niin paljon lapsia, joilla ei ole tasapainoinen ja onnellinen lapsuus ja sellaisen haluan antaa lapsilleni. Toivon että hän voi jättää vierailun minun blogissani, sillä haluan tämän olevan hyvänmielen blogi eikä mikään arvostelublogi

    VastaaPoista